Stolt faster.

Till den söta lilla prinsen Walter ♥
 
Den 8/5 föddes lilla Walter. Min älskade bror har blivit pappa, så sjukt stolt över dom båda. Det skiljer nästan exakt tre månader mellan Walter och Freja. Fatta vad skoj dessa två kusiner kommer att ha när det växer upp! och fatta hur många barn det är i min släkt nu. Freja har fem kusiner. Min syster har fyra barn där den äldsta är 9 år och den yngsta snart två år. Jag har en liten trotsig tös och så nu lille Walter! Vilken kaos det kommer bli på släktträffarna! 
Sen på Daniels sida är Freja det första barnet på 20 år. Vilken skillnad det kan vara i olika släkter. Min familj har alltid fått barn tidigt. Min mormor var endast 17 år när hon fick min mamma, och mamma var också 17 år när hon fick min syster. Min syster på sin sida var 19 år när hon fick Cornelia. Fem generationer hann vi bli på både mammas och pappas sida. Det är lite häftigt! Ingen risk att vår släkt dör ut iallafall haha.
Mitt liv och min vardag | |
Upp