Härlig dag i solen med familjen

Idag kände jag att jag var less på att bara sitta inne och ville komma ut på lite äventyr. Så hela familjen packades in i bilen för lite picknick i solen vid vattnet. Var så himla skönt!
Är fortfarande rätt kallt i skuggan, men i solen var det riktigt skönt. Jag tog med mig systemkameran för att fota lite. Blir lätt att man bara fotar med mobilen då den alltid är nära till hands. 
Freja somnade i bilen och sov såklart mer eller mindre hela tiden vi var borta. Så några fina foton i solen hanns inte med då molnen drog in. 
Så himla typiskt att ungen som aldrig sover ska sova när man lyckats åka iväg med kamera och allt. Jaja det gick bra att fota utan sol och några fina bilder fick vi till. 
 
 
 
 
 
Jag och Daniel satt och pratade och drömde oss iväg till den dagen vi köper hus. Längtar så mycket....jag som är uppvuxen på landet med närhet till naturen och en stor gräsmatta man kan kasta ner sig på, vill såklart att Freja och förhoppningsvis våra andra barn ska få en uppväxt i hus med en stor gård. Men det får bli när Daniel har pluggat klart och skaffat jobb. Trivs så himla bra i vår lägenhet så kan tänka mig att bo här i några år till. Den dagen vi köper hus ska det vara ett hus som vi vill bo i för resten av våra liv. Så vi kommer inte att ha någon brådska med husköp.
 
 
 
 
Mitt liv och min vardag | |
Upp