Veckorna rullar på

Oj vad fort veckorna går just nu! Den här veckan har jag och Freja många saker att pyssla med.
Var hos barnmorskan igår för efterkontroll, hon tyckte att Freja var så himla söt och snäll. Vi pratade mycket om min förlossning och hur den första tiden hade varit. Var roligt att få träffa henne igen och gå igenom lite saker. Jag har aldrig haft så mycket frågor och funderingar när jag har träffat henne, och så var det även denna gång, så besöket gick ganska snabbt. Fick även min förlossningsjournal utskriven...så jag har roat mig med att läsa igenom den. Nu kan jag även skriva klart min förlossningsberättelse när jag har alla detaljer.
Idag ska vi iväg till bvc och mäta och väga. Freja ska även få sin första vaccin spruta! Bävar mig redan för det, min lilla tjej kommer bli så ledsen. Tur att även pappa kunde följa med, han är bättre att ligga hos när man är ledsen tycker Freja <3
 
 
 
 
 
Freja 1-3 månader | |
Upp