Härliga morgon

Jag tror att Freja är inne i en period just nu där det gnälls mycket. Igår var det inte många minuter som fröken var nöjd! Så fort man lägger ner henne skriks det, tar man upp henne skriks det, det gnälls även när hon ligger vid bröstet. Tror att det var magen som spökade rejält igår. Hörde hur det bubblade och hon fes som en riktigt karl hela kvällen....stackarn!
Mot kvällen tog det fart, och en rejält trött mamma som var hemma själv då pappa jobbade fick stå ut med en bebis som skrek hysteriskt i två timmar. Man känner sig så himla maktlös, man vill hjälpa men ingenting fungerar. Jag vet att det går över och det enda som finns att göra är att hålla i henne, krama, pussa och prata lugnande tills det går över och hon lugnar ner sig ♥  
Vid halv tio somnade hon i min famn, sen kom pappa hem och tog över. Sedan sov hon fram till fem, somnade om och sov till sju, somnade om ytterligare en gång och sov på mig till nio. En väldigt härlig natt och morgon!
 
Älskade underbara unge ♥
 
Var en lycklig tjej som låg och smällde av leende efter leende åt mig och Daniel imorse. Så himla mysigt! Trots att det ibland är tufft, så glöms allt bort när man ser det där fina leendet.
Freja 1-3 månader | |
Upp