Morsdag

Jag har helt klart världens bästa sambo och dotter ❤️ på morsdag fick jag bästa presenten. En kamera! 
Nämnde någon gång för ett tag sen att det skulle vara bra om jag hade en liten kamera som jag lätt kan släpa med mig överallt. Vi har en stor tung systemkamera, men den är väl egentligen lite för avancerad för mig att använda, och blir värsta processen när man ska ta med den och åka och fota. Så en liten händig kamera som tar bra bilder är perfekt för mig! 
Alldeles för mycket för en liten morsdagspresent......blir bortskämd!
Enligt min sambo fick jag den för att presenten han hade beställt hann aldrig komma fram i tid, så kameran blev liksom ett impulsköp . Så det betyder att den här mamman kommer få ytterligare en present snart, bortskämd var det ja! 


Min första tanke när jag fick kameran var att jag ville ta en bild på kameran med kameran....smart tjej!


Mitt liv och min vardag | |
Upp