Midsommar

Det har varit en väldigt mysig helg med midsommarfirande och god mat. Firade hemma hos min familj i Mårtsbo. Midsommar har alltid varit den högtid jag gillar mest. Älskar att det är sommar och ljust hela kvällen, blommor och midsommarstången. Tycker alltid att det är en sån himla härlig stämning på midsommarafton.
Det var Frejas första midsommar och hon var så glad och nöjd hela dagen och kvällen. Som vanligt var det kallt och mulet, men vi hade tur och fick några solstrålar på oss under dagen iallafall. 
Fick för mig att Freja var tvungen att ha en krans på sig då det var hennes första midsommar och allt. Mest för att ha på bild! Så jag plockade lite blommor och försökte mig på att göra en.....gick väl sådär kan jag säga! Att pyssla är inte riktigt min grej. Men till slut fick Freja en liten krans iallafall ❤️
Vi åkte hem vid nio och då hade vi en sån trött tjej som inte ens orkade hålla skrikfest i bilen, utan somnade direkt. 




Freja 4-6 månader | |
Upp