Slut på semestern

Då är semestern slut för Daniel och det är dags för ensamma dagar, och ibland kvällar för mig och Frejas del.
Känns tråkigt att inte ha honom hemma hela dagarna, har varit så mysigt. Vi har faktiskt inte hittat på sådär jättemycket under semestern. Har hälsat på lite folk, varit ute i solen, myst, åkt på kortare roadtrips och ätit gott. Vår Kolmårdensresa kände vi att vi var tvungna att avboka.....tyvärr! Är verkligen besviken över det. Men både jag och Daniel kände att det helt enkelt inte skulle fungera att åka så långt (skulle ta ungefär 3 1/2 timme) med Freja just nu. Båda kände bara ångest, och det ska vara roligt att åka iväg. Freja har fortfarande inte accepterat att åka bil och varje resa gör att man blir totalt utmattad efteråt. Får bli nästa år istället.
 
Däremot hann vi med en tripp till Öregrund och till Limön. Öregrund är en mysig liten hamnort, 1 1/2 timme bort och Limön tar man båten till. Tror Freja (och vi) uppskattar båtresor bättre än bilresor just nu. 
 
 
 
Sommaren är ju som tur är inte slut än på ett tag, och vi har mycket att se fram emot. Min födelsedag är nästa vecka, vi ska på massa husvisningar, jag och Daniel firar årsdag och Freja ska börja på babysim. Så kommer nog ha fullt upp ändå. 
 
 
Mitt liv och min vardag | |
#1 - - Anonym:

Vart bor ni någonstans? :)

Svar: Bor i Gävle :)
Therese

Upp