Den bortglömda bloggen.

Oj kan inte förstå att ni är en hel del som kikar in här fortfarande :) jag menar är hur längesen var det jag bloggade? ett år? 
Livet rullar på som vanligt....jag har sommar"lov" och jobbar och sliter på infektionsmottagningen på sjukhuset :) helt okej faktiskt och skönare än att behöva ta sig ut till furuvik varje dag (och bättre betalt). 
Ibland kan jag sakna att skriva av mig här. Så ska kika in när jag känner för det :) tänker absolut inte känna någon press med att uppdatera dagligen och sånt skit. Nu skriver jag för att jag tycker det är roligt och när något spännande har hänt som jag vill dela med mig av. Vem vet....det kanske händer något jättespännande att skriva om framöver? :) man har väl ett spännande liv liksom!
 
Ja en spännande sak som har hänt är att jag var ljushårig, sen mörkhårig, sen orangehårig och nu ljushårig. Kan vara det som varit mest intressant under den här tiden.....det och näst sista avsnittet av Game of Thrones (måste alla titta på, jag grät som en bebis).
 
 
 
 
 
 
Mitt liv och min vardag | |
Upp