Löften.

Godmorgon på er :) nu har jag ätit en macka och druckit morgonkaffet. Idag MÅSTE jag sätta mig och plugga....inga undanflykter. Den här ledigheten har jag gjort mig så jäkla seg alltså. Har ingen ork till nånting. Har tenta om mindre än två veckor och har inte ens börjat plugga.
Jul och nyårsfirande gör slut på en haha! På tal om nyår så tänkte jag på nyårslöften, jag är så sämst på nyårslöften och håller dom aldrig, så jag vet inte om jag ska ha några nyårslöften eller inte haha. Jag mena jag hade som nyårsöfte att äta nyttigare, dagen efter smällde jag i mig en pizza!?
Jag vet ett löfte jag har som jag inte kan dela med mig av, men mitt löfte detta år är faktiskt att laga mer mat och hoppa all skitmat vi stoppar i oss. Skräpmat är min stora last i livet :D
 
Mitt liv och min vardag | |
Upp