Jag blir moster.....igen!

Min kära syster väntar barn igen och det betyder att jag blir moster ännu en gång :) en av alla fina julklappar jag fick den här julen. 
Jag hoppas ju självklart att det blir en liten lejonbebis...samma stjärntecken som moster är :) och från början tyckte jag att det var en fantastisk idé att syster skulle knipa i två veckor längre och föda på min födelsedag den 15 augusti. Men sen kom jag på att då kommer ju ungen få all uppmärksamhet den dagen....och det går ju inte! Så det blir ett bra datum det där. Men se till att den inte ploppar ut innan den 23 Juli för då blir det inte ett lejon...okej? 
 
Mitt liv och min vardag | |
#1 - - Jeanette:

Åh vad söt du är syster :)
Klart jag ska knipa för din skull och sikta på ett litet lejon :D
Vi har för många kräftor redan ;) *skrattar* älskar dig syster.
Kramar i massor

Upp