Det fixar sig.

Jag har verkligen ingen disciplin för huvudtaget. Hade ställt klockan på tio för att ta mig upp och plugga. Tror ni att jag klev upp då!? NEJ såklart jag inte gjort. Jag är helt enkelt sämst. Tolv fick jag tummen ur röven och orkade kliva upp.....ja jag är typ latast i världen!!
Men jag tränade ju faktiskt igår (mina armar är förstörda, visste väl att det var farligt att träna) så då får man vara lat idag...eller? Nu sitter jag iallafall vid datorn och ska sätta igång med pluggandet, det är lugnt jag ska bara lära mig allt om hjärtsvikt, hjärtinfarkt, hjärtflimmer, hypertoni, stroke, hjärnblödningar, diabetes, sköldkörtelsjukdomar, KOL, astma, bröstcancer, lungcancer, snoppcancer(?) och lite till. Men det är väl lugnt. Inte sååååå himla mycket!
 
Mitt liv och min vardag | |
Upp