Livet rullar på.

Jaa inte så mycket som händer här inne direkt.Jag glömmer liksom bort bloggen lite :) har väl inte hänt något superspännande i mitt liv om ni inte tycker att det är roligt att läsa om hur mycket skolan suger för tillfället, jag suger som inte pluggar och det suger att jag ska jobba imorgon....eller det sista är faktiskt ganska bra. Har fått börja jobba lite extra på läkerol arena och det är super, då får jag in lite mer pengar = köpa mer kläder!! :D
Jag är en mycket duktig flicka som faktiskt fortfarande tränar också, det trodde ni inte va!? vissa veckor mer och andra lite mindre. Men brukar bli iallafall minst två gånger i veckan. Nu gäller det att hålla i det också.
Men allting känns extra tungt just nu när det är mörkt och dystert. Har fasen ingen energi! Är trött jämt känns det som, men kan ändå inte sova på nätterna. Så blir det varenda höst och vinter. Fatta vad skönt att gå i ide under vintern :D
 
Lite blandande bilder från instagram, till er som inte följer mig där!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt liv och min vardag | |
Upp