Stressa inte.

Åh vet ni en sak jag stör mig jättemycket på? Par som varit tillsammans i ett halvår och flyttar ihop, skaffar djur tillsammans och typ gifter sig innan ett år har gått. Jag menar kom igen!! jag har också varit ung och dum och flyttade ihop med min första pokvän inom ett år. MEN idag vet jag lite bättre än så!
Kanske inte ska säga något när jag själv gjort samma sak, man lär ju sig av sina misstag. Men det är så roligt att lyssna på par som pratar om att flytta ihop, skaffa hund och blabla.....ni är kära, jag förstår! Men ni känner inte varandra riktigt så bra som ni tror än! Man behöver inte ha bråttom, lär känna varandra ordentligt innan.

Samma när man får höra det här, "Åh jag och min pojkvän har varit tillsammans i fem månader och vi är fortfarande som nykära" eeh va? ett halvår haha! Ja jag hoppas ni fortfarande är nykära efter sex månader, annars är det ganska illa. Jag och Daniel har varit tillsammans i fyra år och vi är fortfarande nykära! Hade jag inte varit det, hade jag insett att vi kanske inte passar med varandra. Det jag ville komma fram till var att det ALLTID är dumt att flytta ihop när man är ung (speciellt i en liten etta) och inte har lärt känna varandra riktigt ordentligt. Bättre att inte stressa fram det. Tro mig, jag vet!

Mitt liv och min vardag | |
Upp