Vad tänker ni med!

Är det inne att skaffa hund nu eller vad tusan är det frågan om? hur många som helst som verkar köpa hund just nu! Jag mår så dåligt när jag dagligen ser hur folk släpar med sina små hundvalpar överallt till olämpliga ställen. En hundvalp ska vara hemma den första tiden....en hundvalp behöver en trygg och stabil tillvaro och inte kastas fram och tillbaka till olika ställen. 
Förra veckan såg jag en en tjej med en söt liten boxervalp i furuvik i tjugo graders värme som hon gick runt och bar på. En hundvalp ska definitivt inte vara i en nöjespark med 5000 pers! Åååhh jag blir så upprörd....
Man skaffar inte en hund för att den är söt att bära runt på! Herregud människor!!
 
 
Lilla Caiza som valp ♥♥
Mitt liv och min vardag | |
#1 - - F:

Jo.. men gjort är gjort. Allt som händer gör ju oss till de vi har blivit idag. Nu kan man iallafall se framåt och tänka på fe förflutna som någonting man fick lära sig av. :)

Tack för ditt förlåt också, tror vi båda har varit ganska dumma i vissa lägen. Men skönt att rensa luften!

Hon är en tibetansk spaniel (88%) och cihuahua (12%), en likadan som vi hade när jag var liten. Helt underbar ras!

Lycka till med allt :)

Svar: Precis man får tänka så :) Ja det var jätteskönt att få rensa luften lite och släppa det här nu så kan vi se framåt istället!

Vilken härlig blandning :) det verkar vara en jätte mysig ras! Lycka till med allt du också :)

Therese

Upp