God jul!

Hej och ha vad det har hant grejer jag kan beratta om nu :)
I mandags var vi ute pa havet och akte bat, hade hyrt en bat som bara vi skulle aka med, fanns billigare varianter ocksa, men da var vi tvungna att trangas med 100 andra och det hade vi ingen lust med! Sa det var bara vi pa hela baten helt underbart!
Vi solade, snorklade och akte till tre olika vackra oar under hela dagen....men jag maste tyvarr erkanna att snorkling nog inte ar min grej riktigt, hur kan man saga att koraller ar vackra?! de ser ju ut som slemmiga stora monster haha, men oarna var iaf supervackra, varsta paradisstallet :). jag lyckas dock alltid fa panik nar jag ska snorkla, sa fort jag ser nat konstigt blir jag jattefjantig och far panik haha!

Sa roligt som jag hade igar har jag nog aldrig haft!
Sjalvklart tackade jag ja till att folja med pa en '"Boose Cruise" vem skulle inte gora det liksom, 10 dollar kostade det bara och det var gratis sprit till en viss mangd och lunch ingick :)
Det var sa sjukt roligt, roligt ocksa att sa pass manga foljde med, var typ 50 personer totalt pa en bat, med musik, sprit och dans! Kan det bli battre?!
Det drojde dock lite lange innan vi kom ivag, typ tva timmars forsening och sjukt varmt, men man hann  dricka nagra ol innan man akte da iaf haha! Sen stannade baten mitt ute pa havet sa vi kunde simma och bada, okej jag blev nerknuffad men anda! Sen akte vi till en helt ode strand dar vi festade loss helt och spriten flodade och allt vett dessutom och jag kan saga sa har att "what happens in Kambodja stays in Kambodja" jag kan ocksa varna alla som forsoker sig pa att utforska en o packad och i manligt sallskap aldrig ska forsoka ga pa korallerna, om ni gor det kommer det sluta med att ni ser ut som mig pa benen och rumpan haha! Dom ar sjukt vassa!
I vilket fall var det helt underbart crazy och roligt och jag fick min dos av romantik den kvallen! :)
Resan slutade iaf med att vi akte hem i kolsvarta morkret pa natten och jag som alltid lyckas med konstiga saker blev nerknuffad nar baten akte, sa jag ligger dar och guppar i vattnet, det ar kolsvart och jag kanner paniken komma mer och mer ju langre bort baten aker, till slut nar jag var helt panikslagen kommer det antligen fram en underbar person och forsoker lugna mig, ar glad att han kom annars vet jag inte vad som hade hant, det slutar med att baten kommer och hittar oss efter ungfar en timme och alla andra skitsura for att det nu drojde innan vi kom hem.....but what can I say!!
Ar glad att jag kom hem helskinnad, men det var ett aventyr utan dess like och faktiskt det roligaste jag gjort i nastan hela mitt liv! :)

Jag maste bara namna att vi har vunnit PERSONALFESTEN....weeo kommer bli helt sinnessjukt roligt, vi ar fan bast!!!

God jul pa er! :D
Kambodja | |
#1 - - robert:

Otur det dära med båten. Kunde sluta illa. :(



Grattis till personal vinsten :)

Upp