En nystart!

Från att ha bloggat i fyra år varenda dag är det nu två år sedan jag aktivt bloggade. Jag kan säga att jag nu på senare tid fått ett stort sug av att börja blogga igen. Frågan nu är om tiden räcker till med en bebis.
Egentligen skulle jag kunna skriva inlägg och välja att inte publicera dom, då läsarantal inte intresserar mig....jag tycker bara om att skriva, att dokumentera vad jag gör om dagarna. Vet att jag ofta använt bloggen som ett hjälpmedel för att kolla upp vad jag gjorde en viss en dag, som en almanacka eller dagbok. Det är så himla roligt att kunna kika tillbaka och läsa om hur ens liv var för fyra år sedan, om ens tankar och åsikter då. 
 
Så min tanke är att jag tänker småskriva lite när jag känner för det.....jag tänker skriva om min vardag som nu kommer handla mycket om min dotter Freja <3 jag är mammaledig och det jag kommer göra om dagarna är att amma, torka spyor och skit och ta hand om mitt barn :) om det intresserar er får ni väldigt gärna läsa! 
 
 
 
 
Mitt liv och min vardag | |
Upp