Nu är det nog!

Nu har jag fått nog av det här. Från och med imorgon kommer min blogg förmodligen att vara lösenordsskyddad.


UPPDATE: Ni behöver inte ens engagera er med att skriva en massa löjliga kommentarer till mig. Jag raderar dom innan jag ens läst dom! Så spar energin på att läsa en bok eller något. Som sagt så skrev jag det här för att jag har fått nog på tramset och vi vill INTE vara en del av det.

Förutom du såklart pappsen :) din kommentar läste jag och om du undrar så är det några väldigt otrevliga och elaka tjejer som aldrig ger sig.

Jag har aldrig varit otrevlig och aldrig sagt något elakt till dig. Jag lyckades till och med vara trevlig och tycka synd om dig trots mitt krossade hjärta. Det är första och sista gången jag tänker skriva och dela med mig av det här som förföljer mig varenda dag.
Att det finns människor som kan sitta bakom skärmen och vara så brutalt vidriga och elaka kan jag verkligen inte förstå. Jag ringde till dig och frågade rakt ut om ett ärligt svar. Trots den vidriga lögnen fortsatte jag att vara trevlig (fast jag inom mig ville åka hem till dig och slita av dig håret och ge dig en fet smäll på käften) Men jag gjorde det inte. För jag tyckte synd om dig.
Jag tyckte synd om dig som hade blivit lurad och sårad precis som jag själv blev. Jag unnar inte ens min värsta fiende det.
Det jag inte visste var att man tydligen kan vara så fruktansvärt ond att man fortsätter att förstöra med flit! Att man fortsätter att vara elak och så känslokall att man inte bryr sig. Du sa att du själv hade varit med om samma sak själv? kommer du ihåg känslan? kommer du ihåg hur du fick ont att andas och att hela världen rasade samman?
OM du hade kommit ihåg och haft en gnutta av något som kallas moral och samvete så skulle du aldrig ha gjort samma sak mot någon annan.

Någon gång kommer detta slå tillbaka så jävla hårt mot dig själv och jag hoppas att du då kommer att minnas hur det känns. Jag kommer inte tycka synd om dig för fem öre utan jag kommer att skratta. För du förtjänar det!

Ni två kan gott gadda er ihop er tillsammans och skratta åt mig....om det är det enda ni kan åstadkomma i livet så varsågoda. Det enda ord som kommer över mig är ordet PATETISKT!
Det är fruktansvärt patetiskt och barnsligt att två snart vuxna människor beter sig så illa. Vad vill ni åstadkomma?

JA jag läser din blogg och har gjort det varenda dag, ja jag tittar på dina bilder och funderar på om han mycket hellre hade velat vara med dig, ja jag tittar på dina bilder och undrar varför....varför just mig!
Mycket av min tid går ut på att fundera på VARFÖR? ibland plågar jag mig själv så mycket att det gör ont.
Sådär mår du bättre nu? glädjer detta dig? Det tror jag säkert att det gör. Vad är det ni två barnungar vill?

Om ni vill förstöra för oss så lycka till med det. Vill ni bara skratta åt mig, så lycka till med det också. Men en sak kan jag säga till er, både jag och Daniel skrattar åt er också och funderar på vad han någonsin såg hos er. Både han och jag har gått vidare, medans ni bara sitter och gör er själva till åtlöje, ni borde skämmas ögonen ur er!!

Men jag är glad att ni väljer att skämma ut er, för nu kan jag äntligen sluta fundera på om jag är den han vill vara med. Hans blick sa allt!

Det var ungefär tre-fem år sedan ni ens träffade honom så går vidare i livet någon gång tjejer. Så viktiga är ni inte. Ni är bara två patetiska, bittra, ensamma och elaka små barnungar som inte har så mycket annat att göra i livet. Jag har blivit tillräcklig sårad och ledsen på grund av det här nu och jag tycker inte att jag förtjänar så mycket mer nu.
Men tydligen så vill ni att jag ska plågas ännu mer!

Vi är lyckliga tillsammans och vill vara med varandra. Vi har haft det otroligt tufft och tilliten har sakta kommit tillbaka. Vi håller på att göra oss redo för framtiden tillsammans och vi vill inte ha en massa omogna, patetiska barnungar som försöker göra livet surt och förstöra för oss!
Jag skiter i om jag nu delar med mig av något som är för privat eller om personer som inte ska läsa det läser det. Jag skiter i att jag till och med vet att ni inte ens värda att bli upprörda över och att skriva ett inlägg om. Men fan vad trött jag blir!
| |
#1 - - [email protected]:

Men pussar o kramar från pappsen.

VEM är det som .........mot min dotter?

Håll dig undan..

#2 - - Jeanette:

Haha pappa du är för söt :)

Therese, att de är så omogna och inte har varken moral eller samvete, visar bara hur mycket bättre du är, varför Daniel har valt dig, men framför allt, varför det är du och han.

liksom dig kan jag inte begripa, hur två tjejer, som för den delen ska kalla sig "vuxen", kan bete sig som två, mega fjortisar och barnungar.

Som vi sa igår, de måste ha ett så fruktansvärt trist, löjligt och ensamt liv, inte ta sig frammåt, utan ständigt blicka tillbaka och förpesta något de aldrig, aldrig någonsin kommer att kunna förstöra för er.

Du och Daniel, har vuxit er så starka tillsammans, håll det om hjärtat, låt dem hålla på, men minns att ni två hela tiden finns i varandras närhet, tankar och liv..... Det gör inte de där två!



Älskar dig syster :)

Upp