Godmorgon!

Godmorgon. Vaknar upp till ännu en dag med strålande väder! Freja har kommit i en period då hon är otröstlig två timmar varje kväll igen. Men det positiva med det är att hon sover längre om nätterna då hon blir helt slut stackaren. Så inatt sov hon från 21-4.30. Superskönt och en ganska pigg och utvilad mamma idag.
Hon har dessutom börjat att sova hos oss i sängen efter att hon vaknar på natten. Inte mig emot då det är sååå himla mysigt med min lilla älskling intill mig. Dock ligger jag lite tokigt och får ont i ryggen. Allt vaggande med fröken på kvällarna tar ut sin rätt på min stackars rygg som börjar bli helt förstörd. Inte blir hon lättare heller. 
Imorse såg det ut så här i vår säng....kände att jag inte riktigt fick plats då vår lilla tjej tog över hela sängen. Så jag gick upp och åt frukost istället.

Mina favoriter!

Får se vad denna dag bjuder på! Ska ta mig en lång promenad i solen iallafall. Får se om jag kan lura med mig min lata sambo också. 




Freja 1-3 månader | |
Upp