Första advent.

Förstår ni hur kallt det är ute just nu....jättekallt haha! 
Jag har iallafall julpyntat och gjort fint här hemma :D blev supermysigt. Däremot tycker jag att det är sjukt jobbigt att släpa ner alla julsaker och sätta upp skiten. Gick ner på stan och köpte lite nya saker att pynta med så det skulle bli lite roligare...tänkte även köpa två  en flaska vin så jag skulle härda ut, men då hann systemet stänga haha. Katastrof ju! Men jag satt på lite julmusik så gick det bra, men jag tycker bara att en enda jullåt är bra så det blev den låten på repeat hundra gånger innan jag gav upp på julmusiken och spelade annan musik istället :D
 
Titta så fint det blev. Nu kan ni även se lite hur det ser ut i vår lägenhet, som jag fortfarande inte ha visat!
 
 
Mitt liv och min vardag | |
Upp