JAG SVARAR!

  • Heej, Vilken är din favorit affär? Hur dömande är du mot andra människor som är annorlunda? Vilket är ditt favorit plagg? Vad är viktigast för dig i livet? Vilken är din favorit färg?
- Min favoritaffär är nog Zara, men tyvärr har vi inte den butiken här i Gävle. Jag tycker inte jag är speciellt dömande alls mot nya människor. Försöker ge alla en chans från början.
Hmm mitt favoritplagg måste vara mina mjukisbyxor haha.....så fort jag kommer hem åker dom på!
Det viktigaste i livet är att man är lycklig och glad och omgiven av familjen, vänner och folk som man älskar.
Min favoritfärg är blå och röd :)

  • Var inhandlar du dina kläder?
- Det är väldigt olika. Men mycket kläder blir beställt på nätet. Annars är väl H&M, BikBok och MQ butiker jag besöker ofta. Väldigt blandat!

  • Vad lyssnar du på för slags musik? Vilket/vilka fotbollslag håller du på?
- Jag lyssnar inte på någon speciell musikgenre. Utan vissa låtar tycker jag bara om. Kan väl erkänna att jag lyssnar mycket på riktiga smörlåtar haha.
Sport har aldrig intresserad mig, inte någon sport alls. Har väl blivit tvingad att kolla på vissa saker ibland och försökt se det roliga i det, men nej....det är helt enkelt tråkigt!

  • Vilka bloggar följer du? ;)
- Jag läser dagligen Kenza, gynning, kissie och blondinbellas bloggar. Sen kikar jag in på mina vänners bloggar
också :)

  • Hej! Vad använder du helst för smycken? Ringar, örhängen, halsband, armband? Guld eller silver? Mycket eller lite? :) Kram
- Jag använder väldigt enkla och stilrena smycken. Det ska inte vara en massa ringar och stora halsband. Utan små silver smycken :)



  • Hur får du ditt hår så fint? :)
-  Först och främst tack så mycket! :) jag tycker inte alls att mitt hår är speciellt fint. Det är torrt och blir fort slitet. Dessutom är det halmgult. Så förutom att borsta det och förstöra med plattång så gör jag inte speciellt mycket med det. Använder alltid värmeskydd och gör hårinpackning ibland.

  • Riktigt fin blogg bruden! varför började du blogga?
- Tack du! :) jag började blogga för att min käre bror hade en blogg. Tyckte det verkade roligt och han visade mig hur man gjorde och nu är jag fast :)

  • vad skulle du gjort om det var ett rykte att du var hora, kom inte på något bättre :D
- Haha jadu....kanske skulle dra nytta av det och tjäna in lite extra pengar? nejdå jag vet faktiskt inte, låta folk snacka om det och inte bry mig om det. Har aldrig brytt mig om rykten och när folk snackar skit om mig.

  • Vilken gymnasie linje går/gick du på? :) Har du pojkvän? vad är det pinsammaste du gjort den här månaden?
- Jag gick gymnasiet i Norrköping där jag läste Djurvård med inriktning djurpark, tog studenten 2007 :)
Japp jag har en underbar pojkvän sen två år tillbaka...som snart blir min sambo dessutom! Jag tycker nästan aldrig något är pinsamt, har ganska lätt för att bjuda på mig själv. Däremot borde jag lära mig att tänka mig för innan jag öppnar munnen.



  • vilka är dina morgon rutiner :) ?
- Om jag av någon anledning är tvungen att kliva upp tidigt (innan elva då) så brukar jag hoppa in i duschen eller lägga mig i badet det första jag gör, där sitter jag i minst tjugo minuter. Sen fönar jag håret, sminkar mig, klär på mig och gör mig iordning. Äter frukost och borstar tänderna :)
Frukost måste jag äta, annars dör jag faktiskt under dagen haha

  • Jätte snygg blogg! :) Här kommer två frågor. Varför bloggar du?  Och hur länge har du bloggat?
- Tack så mycket!! Jag bloggar enbart för att jag tycker det är roligt!! Det är anledningen....skulle jag inte tycka det var roligt skulle jag aldrig göra det. Jag har bloggat sen i November 2008. Alla mina inlägg finns kvar på bloggen.

  • Hej, har du något bra fritidsintresse?
- Jag har inte direkt något speciellt fritidsintresse. Jag har aldrig gillat sport och sånt, men däremot har jag haft egen häst och ridit. Men just nu har jag inget fritidsintresse. Fika, umgås med vännner och shoppa skulle vara det isåfall haha :)


  • vart har du köpt det där pannbandet? :) mycket fint
- Åh tack! Jag älskar det :) köpte det inne på BikBok i höstas. Jättefint och skönt är det.

Frågor och Svar | |
Upp