FRÅGESTUND!!



NU kör vi en frågestund tycker jag, är dags för det! Så ställ så mååånga dumma, knäppa, pinsamma frågor ni bara vill. KOM IGEN NU!
Frågor och Svar | |
#1 - - Fashiony:

Heej

Vilken är din favorit affär?

Hur dömande är du mot andra människor som är annorlunda?

Vilket är ditt favorit plagg?

Vad är viktigast för dig i livet?

Vilken är din favorit färg?

Skriv gärna hos mig så jag kan komma tillbaka lätt och kolla på svaren sen

Kramar

#2 - - Anonym:

Var inhandlar du dina kläder?

PS Fin blogg

#3 - - Johan:

Vad lyssnar du på för slags musik?

Vilket/vilka fotbollslag håller du på?

#4 - - Cozy:

Har du läst min novell om misshandel och ett polisförhör som förändrade mitt liv?

#5 - - Frida:

Vilka bloggar följer du? ;)

#6 - - Sara:

Hej! Vad använbder du helst för smycken? Ringar, örhängen, halsband, armband? Guld eller silver? Mycket eller lite? :) Kram

#7 - - Pauline Wågström:

Hur får du ditt hår så fint? :)

// Polly

#8 - - felicia:

riktigt fin blogg bruden!

varför började du blogga?

#9 - - Tina:

vad skulle du gjort om det var ett rykte att du var hora, kom inte på något bättre :D



har också frågestund på min blogg kolla gärna



www.tinasdede.devote.se



jättegullig header :D

#10 - - Alva:

Vilken gymnasie linje går/gick du på? :)

Har du pojkvän?

vad är det pinsammaste du gjort den här månaden?



vore jätte kul om du kikade in och ställer en fråga i min frågestund med! :)

#11 - - jjulia:

vilka är dina morgon rutiner :) ?

#12 - - amanda:

hej! vad fick dig att börja blogga?:) kika gärna in på min blogg, kram!

#13 - - kriss:

Jätte snygg blogg! :) Här kommer två frågor.

Varför bloggar du?

Och hur länge har du bloggat?



Kika gärna in min blogg och släng in en komentar.

Kram!

#14 - - Anonym:

Hej, har du något bra fritidsintresse?

Vad lyssnar du på för musik?



Kolla gärna in min blogg också! :)

#15 - - malin:

vart har du köpt det där pannbandet? :) mycket fint

Upp