År 2011!

Firade in det nya året i min fina klänning från Elise Ryan.



År 2011 började ganska så jobbigt faktiskt. Utan några som helst aningar om vad jag skulle göra. Jag sa upp mig ganska precis i början av det nya året från donken. Så jag var en fattig arbetslös tjej haha.
Som dessutom flyttade hem till mamma i skogen igen och hyrde ut sin fina lilla lägenhet, i tro om att vi skulle flytta till Örebro (vad tusan tänkte vi med där liksom).



Men däremot så gjorde det att jag fick tid till att tänka och dessutom tid till att ta mitt KÖRKORT!!! som kan vara en av de bästa sakerna jag gjort på länge. Känner mig fortfarande så jäkla nöjd med mig själv.....att jag efter enbart tre veckor stod där med körkortet i handen.


Vi hade en kall vinter mysig vinter. Men det gjorde inte mig så mycket...jag var arbetslös och myste hemma hos min fina mysko så mycket jag bara kunde <3




I April blev det plötsligt riktigt varmt och vi åkte ut på en liten mysig tur för att fota lite. Jag passade på att sola lite. Det var också nu jag kom på att kläderna mina helt plötsligt hade blivit lite små....hoppsan sa jag då!!



Jag åkte och firade valborg i Uppsala med Maja. Taggade tjejer till tusen var vi den kvällen! Slutade med att vi gick runt och frös så att vi skakade och en vänskap som blev förstörd, men som egentligen aldrig hade varit en vänskap heller. Men jäkligt roligt hade vi den kvällen!!





Det blev sommar och jag blev gladis :) fick jobb i furuvik under sommaren. Fick ordning på mitt liv lite igen, även om jag aldrig hade tid till sol och bad riktigt. Men det var en härlig sommar som gick alldeles för fort.






Min älskade bror tog studenten :) en väldig stor dag!! hade himlans roligt därborta i Filipstad också.


Kom in på högskolan och började studera. Superduperoligt!! och jag och min älskling flyttade tillsammans i världens finaste lägenhet, där jag trivs så fruktansvärt bra.
Jag flyttade alltså åter igen ifrån min fina lägenhet och blev sambo. Men det var sååå efterlängtat! Kommer på såhär i efterhand att jag har varit dålig på att ta bilder på hur det ser ut här hemma. Ska ta och göra det.


Och det blev höst igen och kallare. Jag pluggade på.....eller pluggade och pluggade haha! och vi fixade för att få det fint här hemma. Som vi fortfarande håller på att gör.



image description

För en vecka sen ungefär var det julafton och imorgon är det nyårsafton och vi firar in ett nytt år. Om jag tittar tillbaka på hur 2011 har varit, så tycker jag inte att jag har gjort sådär jättemycket i år! Men ändå har jag det på något sätt. Jag har ju ändå sagt upp mig, flyttat, varit arbetslös, skaffat körkort, blivit sambo, börjat pluggat, fått nya vänner, förlorat vänner och blivit tjock på ett år!!
Så det är ganska stora saker som hänt ändå. Och jag är nöjd, jag är faktiskt lycklig <3 och jag hoppas jag får ett lugnt år utan en massa motgångar. För är det nånting 2011 har bjudit på så är det motgångar...det kan jag lova er, även om det inte märks här på bloggen.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
Mitt liv och min vardag | |
#1 - - Syster:

Detta år innebar även att vi hittade tillbaka till varandra och började umgås mer :)

Du ska veta att jag älskar dig, av hela mitt hjärta och en bättre syster kan man inte få.

Puss puss :)

Upp