I'm loosing faith


Imorgon är det dags igen. Dags att sätta på sig vita skjortan och dom svarta för långa byxorna och bege sig till jobbet. Om det fanns ett sätt att stanna klockan på, ett sätt att få sova och inte vakna igen.....hur skönt skulle inte det vara!
Det är tröttsamt att klistra på ett leende och vara trevlig när det enda man har lust med är att skrika till allt och alla och gömma sig under täcket.
Förlåt för mitt otroligt dystra humör men tro det eller ej......Therese är inte alltid glad och ler!

Ikväll ska jag se snabba cash :) det ska blir mysigt. Har velat sett den filmen länge nu.
Fy tusan vad blogg.se är irriterande nu....har försökt kommit in och blogga hela dagen. Kasst av dom och kass ny design också. Men man kanske gillar den om man vänjer sig.

Nu blir det duschen och sen göra mig iordning för bio!



Mitt liv och min vardag | |
#1 - - Maja:

Men snygging!

Jag har fått min nya telefon nu med nytt nummer. Jag måste knycka ditt nummer på jobbet imorgon. Jag har planer för sommaren;)

Ha det bästbästbäst

Upp