I want your everything as long as it's free


Godmorgon på er!

Jag trodde aldrig att jag skulle säga att nu vill jag ha snö! Och det nu....det är ju så jäkla mörkt och dystert ute. Med snö så blir det iaf lite ljusare. Idag är jag ledig whohoo :D det bllir shopping på stan, julbak och julpynt :) Hoppas bara att söta Kajsis vaknar när jag ringer och orkar följa med.
Idag hade jag fått en mail på facebook från Nya Zeeland också :D hur roligt var det inte att vakna av det! Men varje gång jag ser att det står en etta i inboxen får jag jämt ont i magen och hjärtat hoppar över ett slag. Jag förknippar det jämt med skit.
Nej nu är det dags för mig att äta lite frukost....sen göra mig iordning och åka ner till stan :)

Man kanske ska äta det jag hittade i kylen på jobbet igår?! någon hade varit otroligt vänlig och gjort färdig min frukost till idag. Hur snällt är inte det då?! :D



Undra vad det kan vara? Hoppas det är något gott hihi......
Mitt liv och min vardag | |
Upp