And I still hold your hand in mine


Jag känner en slags lättnad, en ro i kroppen som var längesen jag kände. Förut kände jag mig mest nervös och stressad över något jag inte ens kan placera. Kanske allt var lika bra. Allt har en mening och hur svårt det än är att tro så kanske det här hade det med.
Det finns mycket som betyder tusen gånger mer än vad det här gör. Saker som är värt att lägga ner sin energi på. Det finns faktiskt folk som uppskattar mig, folk som uppskattar det jag ger. För jag ger verkligen allting när jag vill. Sen om folk inte är rädda om det eller inte vill ha det så är det dom som missar något och inte jag!

Jag är hemkommen från en galen dag på jobbet och jag blev så glad över att gå hem i mörkret och se alla julstjärnor och ljusstakar i fönstrena :) det får mig att bli påmind att jag imorgon är ledig och ska baka pepparkakor och själv tända lite ljus och en julstjärna. 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite tantsnusk :) var alltför längesen nu. Hoppas alla har haft en bra första advent!

Mitt liv och min vardag | |
Upp