Hemma igen!


Oj nu är jag hemma. Efter en 13 timmars flygning från NZ, bortappad resväska, övernattning på hotell, flygresa till London på 10 timmar, nästan missning av plan, väntetid på sju timmar och slutligen 2 timmar hem till Sverige så ligger jag nu i min säng med min dator och skriver. Det känns lite konstigt måste jag säga men samtidigt känns det som om jag bara har varit borta i en vecka haha.
På min resa hem fick jag vara med om en massa spännande saker. Fick sitta bredvid en vääääldigt pratglad gubbe på flyget från NZ haha.....fick ett platshjärta av honom skulle ge mig tur. En mycket mysig man. I LA hade dom tappat bort min resväska så Therese fick sitta sju timmar och vänta. Till slut blev jag skitförbannad och då hade dom visst glömt bort att nämna att den var på övervåningen och hade varit där ett tag! Gissa om jag var lagomt förbannad. Dessutom har dom nu lyckats förstört den också, är ett hål i den.
Jag hade bokat ett dubbelrum på hotellet också :D två sängar och så jag.....jag slocknade sex den kvällen och sov till åtta. Mycket skönt.
Men nu är jag hemma.

Tänkte att ni skulle få lite bilder från min sista natt i NZ :) när jag Tony, Ingmarie och Bromwyn var på en födelsedagsfest. kan säga att jag hade skitroligt till tio......sen minns jag inte så mycket mer haha!











Godnatt på er :)
Nya Zeeland / USA | |
Upp