Imorgon åker jag


Rah-rah-ah-ah-ah-ah! Roma-roma-mamaa! Ga-ga-ooh-la-la! Want your bad romance


Jag har repeat på Gagas nya låt :D mycket bra är den.
Nu sitter jag hos morfar och väskan är packad. Imorgon åker jag nämligen hem! Det ska blir riktigt skönt faktiskt, men ändå inte. Är så himla mycket jag inte har hunnit gjort som jag vill göra och jag har trivts och haft det jättebra. Men jag saknar såklart mina vänner och min familj :)

Bokat hotell har jag lyckats gjort i LA också....duktigt Therese! Nu hoppas jag bara att min mysko kan ta och palla sig till LA för att träffa mig om bara för en liten stund hihi.
Igår var vi och åt middag på en mysig indisk restaurang. Det var väldigt trevligt :) har tyvärr inga nya bilder att bjuda på då mitt batteri var dött. Men ikväll blir det en jättestor fest så då blir det en massa bilder :D
Kanske dom lyckas hitta mig en kiwi pojkvän ikväll som dom har ansträngt sig så för under dom här veckorna haha.

Nu ska jag iväg till Ingmarie och snart ses vi.....på tisdag kommer jag hem kl 21.10....nu vet ni det så nu förväntar jag mig att ni rullar ut röda mattan och ger mig en riktig välkommen hem överraskning :D

Förresten så är jag överlycklig över att kunna skriva ÅÄÖ! :D:D


Jag bjuder på en Maori Haka istället för en bild idag haha....ganska roligt att titta på faktiskt.

Nya Zeeland / USA | |
#1 - - KAJSA:

Jag stänger då :(

Upp