Don´t worry, be happy


Hoho jag är så himla glad nu för tiden :D vet inte vad som farit i mig! Man skulle ju nästan kunna tro att jag är nykär....men så är inte fallet tyvärr! Måste vara för min nya fina bakgrundsbild på världens hetaste. Ja så är det såklart!

Världens mysigaste dag har det varit med min favorit Kajsa :) när jag åkte ner kände jag att jag ville shoppa en massa. Värsta shoppinghumör hade jag. Nu har jag kommit hem nöjdare än nöjdast med en ny mysig jacka. Är så himla glad. Var dock lite piiinsamt att jag är tvungen att köpa XXS på mina jackor. Nästa gång tänker jag prova på barnavdelningen.....tror det skulle passa mig bättre. Snälla tomten jag önskar mig längre ben i julklapp tack!
Sen lyckades jag köpa med mig lite julpynt hem :) som ni alla vet så ska ju jag ha julpynt ikväll hemma hos mig.
Ja men just det handskar har jag ju köpt också.
Nu ska jag ner till källaren och bära upp mina julkartonger och sätta igång att julpynta :) mina bäbisar kommer säkert hjälpa till på sitt speciella sätt kan jag tänka mig. Som att rymma ut i trappuppgången, riva ner julstjärnan, gnaga på sladden, elda upp svansen på julstaken och hänga sönder mina julgardiner. Men det går nog bra ska ni se! Man måste ju älska sina barn liksom.





Men just det igen....jag måste ju vara den duktigaste som finns som har betalat in alla mina räkningar för nästa månad! Ja för NÄSTA månad december. Hur duktigt är inte det?! Jag känner mig väldigt nöjdis med mig själv och dessutom har jag en massa pengar kvar och har kunnat köpa en dyr jacka för flera tusen. Jag borde åka utomlands oftare, har ju mer pengar nu än innan jag åkte haha! Undra om jag råkade råna en bank i NZ sista kvällen jag inte kommer ihåg nånting från? Måste nog fundera lite på det här....

Puss på er så länge!
Mitt liv och min vardag | |
#1 - - Mats:

ja va det nåt du tyvärr fick av farsan så va det de korta benen o lite av snoken ,men annars tycker jag vi e rätt snygg...

KRAMIZAR

Upp