The most important thing in your life!


Man lägger ner alldeles för mycket tid på att tänka på sig själv, på sina problem, på sina sorger, sina smärtor, människan har utvecklats till en hemsk självisk varelse.
Natten tillbringade jag kallsvettig och nästan i panik, vaknade och kände ren och skär ångest. Jag försökte rannsaka mina känslor och gå djupare, men där tog det stopp.
jag funderar och tankarna virrar runt.
Ni står där vid min sida, svarar när jag ringer, vi älskar, hatar, skrattar, gråter och vi har sett varandras mörkaste sidor.
När jag ser dig ser jag mig själv och jag är stolt, stolt över att få vara del av något så underbart och jag får ångest över att ni inte vet det.
Är det vi gråter över verkligen nödvändigt, när det nödvändigaste och allra viktigaste du någonsin kommer att ha i ditt liv står framför dig varje dag, varje minut och kommer alltid att göra det. Det är dom du har och kommer dela ditt liv med, de kommer se alla dina pinsamma och tragiska motgångar, hjälpa dig när du behöver hjälp och vi kommer glädjas åt varandras framgångar.
Vi lägger ner alldeles för lite tid och tankar åt dessa personer och under natten tänkte jag på alla gånger jag gjort dig besviken och sårat dig, alla gånger jag skulle ha gjort annorlunda och stått vid din sida och inte vänt bort ryggen. Det är nästan outhärdligt vad ont det gör i hjärtat då. Men du och jag är lika, väldigt lika och tyvärr har vi nog sårat varandra alldeles för mycket

Men nu skriver jag det här så att ni ska veta att det finns inget som betyder mer än vad ni gör, jag glömmer bara bort mig ibland och det är då jag får ångestnätter över varför jag inte visat mer hur mycket jag uppskattar er och talat om det mer.
Jag vill att ni ska veta att även om jag inte säger det jag ska säga eller gör det jag ska göra, så tänker jag på det!

Med det här sagt och nedskrivet i rubriken Mitt innersta så hoppas jag att jag denna natt får en lugn och ångestfri natt.
| |
#1 - - Eva:

Älskar dig ohyggligt mycket!!

Upp