Underbara helg


Den här helgen har det varit full fart och en av de bästa helgerna jag haft på länge och jag kommer leva länge på allt roligt och mysigt jag gjort.
Och helgen kunde inte ha avslutats på ett bättre sätt än en söndagskväll på interpool med tjejerna :)

Förresten så gjorde jag ju högskoleprovet i lördags och för er som undrar så gick det precis så som jag hade räknat med, inte så bra då alltså :)
Efter provet blev det en liten pubrunda på stan med mamma och Kenneth och senare en mysig bio med Daniel, tittade på Watchmen, kan ju inte säga att filmen var sådär jättebra, men sällskapet var det och det är väl det som räknas haha.
Jag har blivit fruktansvärt dålig på att skriva men jag skyller på att jag har mycket att göra och har inte varit hemma så mycket de senaste dagarna.
ÅÅh så himla mysiga dagar jag har haft. Hoppas det får fortsätta.

PUSS
Mitt liv och min vardag | |
Upp