Roligt på jobbet

Nu sitter jag här igen sent som vanligt, fast nu är det ändå inte så sent tycker jag :)
Har varit en mysig kväll med tacopaj, film, chips och skitprat hemma hos min sötaste Kajsa <3
Vi tittade på en väldigt bra film som fick båda att fälla en liten tår, men det är så det ska vara när man tittar på en romantisk film.
Har fått en massa roliga bilder från Kajsa också som jag tänkte att ni skulle få se.....så får ni se lite hur vi har det på jobbet!
På tal om det upp så ska jag upp tidigt imorgon och följa med Kajsa till jobbet, kanske äter lite frukost där och myser hihi.
Så kommer jag upp i tid också, det är bra, jag får absolut inte bli en sån där latmask som sover bort dagarna bara för att jag inte jobbar....så det så!

Jag hatar tråkiga latmaskar, och det är precis en sån du är, därför gillar inte jag dig!






Mitt liv och min vardag | |
Upp