Matlagning

Nu har jag lagat mat precis hela dagen...mamma kom ju som sagt hit tidigt på morgonen, klev fan upp halv åtta imorse. Så nu har jag hela frysen fylld med mat, vi gjorde köttbullar, tacopaj, frukostbröd och lasagne. Är skönt att ha en massa mat, speiellt när jag typ aldrig lagfar mat och nu kan jag ju inte äta på donken heller haha.
Men det var roligt och trevligt att laga mat, drack lite vin också, det var myspysigt. Synd bara att jag inte är så utrustad men en massa tekniska köksprylar som skulle underlätta lite i matlagningen hihi.
Men nu är jag helt slut och ska lägga mig och vila i nån timme....idag är det ju fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra som vanligt, får se vad jag hittar på. :) Kanske hittar på nåt mys med Kajsa.
Men nu är det sängen som gäller.

Mitt liv och min vardag | |
#1 - - Linda:

Vad håller mathias i handen?

Upp