Så är det!


Jag är besviken på dig och varför är jag det? det håller jag för mig själv. För det är så jag gör för att undvika problem och bråk. Man kan säga att jag rymmer om ni vill, men det är så jag måste göra. Det skulle inte hjälpa ett jävla skit om jag tog upp allt jag tyckte var ett problem, det skulle bara resultera i att jag blir en gnällig gnällspik...alltså en sån människa som jag hatar. Det skulle inte hjälpa mig alls, så jag rymmer och det går utmärkt!

Iaf så har jag sjukt ont i hela kroppen idag efter min galna tripp till Stockholm haha. Men det var annorlunda och roligt och jag överlevde som ni märker :)
Ikväll ska jag tillbaka till jobbet efter en vecka, ska bli skönt att börja jobba igen. Nu ska jag äta resterna av min pizza som jag åt igårkväl mums!....måste ju trimma kroppen lite innan jag åker och ska steka på stranden ;)

 

Mitt liv och min vardag | |
Upp