Äntligen vaken

Oj oj vad länge jag sov....ställde klockan på elva men inte kom jag upp inte!
Men det är väl kanske inte så konstigt med tanke på att jag jobbade stängning igår och kom somnade inte förrens fyra.
Det kanske inte är så intressant för er att läsa om mitt arbete på donken, men om jag ska vara ärlig så är det jobbet nästan hela mitt liv haha!

Stängningen gick bra igår, var hur lugnt som helst, trodde det det skulle vara väldigt mycket folk eftersom det var lönehelg och allt..så vi tog det lugnt och tänkte att vi skulle vara därifrån i tid! hihi sen var det combospecial igår också, och då ska man tömma maskinen på all glass, så vi skivade bananer, delade på glassen, hällde på chokladsås, daim och smarties och mummsade i oss :D......såå himla gott var det hihi!!
Men vi hade bara ätit en liten del av vårat stora lass glass innnan det smällde till och en familj på ungefär 20 personer skulle ha kalas på donken..väldigt roligt (inte), så det var bara att ställa in glassarna i frysen och fortsätta jobba!

Vi kom därifrån vid två iaf, trots attt det kom mycket folk precis innan vi stängde, sen var det raka vägen ner till city för att jobba på donken där under krogrushen.
Och nu kommer ni som läser undra över hur jag kan tycka det var roligt att jobba på donken i stan, en lördagsnatt under krogrushen haha, men det var jättteroligt, allt fanns färdigt var bara att mata och mata, skitroligt ju :D!

Nu ska jag äta frukost och sen är det stängning inatt igen då!

Puss hej så länge!
Mitt liv och min vardag | |
Upp