Champagneflickan

På min resa till Kambodja panik köpte jag en pocketbok på pressbyrån som jag skulle kunna läsa på flyget.
Boken hette Champagneflickan och är skriven av Caroline L Jensen.

Boken handlar om Caroline själv där hon berättar om sitt liv som strippa, hur hon av en brandolycka förlorar allt och kommer in i nakendansen och champagnens liv, ett liv med mycket lyx och pengar, men också ett liv av förnekelse och mycket skit. En väldigt väldig bra bok tycker jag.

Kan inte hjälpa det, men har alltid varit fruktansvärt nyfiken av strippyrket och det kanske är därför jag tycker om boken så mycket, för Caroline berättar att hon trivdes bra med yrket och tjänade bra med pengar, men det som fick henne att sluta med det var en händelse som jag inte kan nämna här då jag berättar slutet, men också att hon var tvungen att dricka så mycket alkohol och vände helt på dygnen, men visst låter det ganska bra med att tjäna 25000 i veckan på att dricka champagne och dansa i sexiga underkläder :)!

    Älskar framsidan på den här boken!
| |
Upp